Seite:Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel.djvu/58

aus Wikisource, der freien Quellensammlung
Fertig. Dieser Text wurde zweimal anhand der Quelle korrekturgelesen. Die Schreibweise folgt dem Originaltext.

da vernamen sie von keinen feinden / vnd sprachen zůsamen. Der thurnman hat das von schalckeit gethon / vnd zohen wider heim dem thor zů / vnd der graff růfft zů Vlenspiegel / Wie bistu vnsinnig vnd doll worden. Vlenspiegel sprach / on allen argen list. Der graff sprach. Warumb hastu[1] feindaiow geblasen / vnd ist keiner da gewesen. Vlenspiegel sprach / da kein feind da waren / da můst ich etliche feind da har blasen. Da sprach der graff / du krawest dich mit schalckßnegeln / wan feind da sein / so wiltu sie nit anblasen / vnd wan kein feind da ist so blastu die feind an / das solt wol verretery werden / vnd satzt in ab / vnd dinckt ein andern thurnbleser an sein stat / vnd Vlenspiegel můst zů fůß mit yn vßlauffen für ein füßknecht / dz ward yn gar ser verdriessen / vnd wer gern von dannen gwesen / vnd kunt doch nit mit glimpff von dannen kumen. Wan sie vßzohen an die feind / so hindert er sich allweg / vnd wz altzeit der lest zům thor vß / vnd wan sie geschafft hetten vnd wider heim kerten / so was er alweg der erst zům thor in. Da sprach der graff zů im / wie er das verston solt von im / wan er vßzüg mit im an die feind / so war er alweg der letst / vnd so man heim züge / so wer er der erst. Vlenspiegel sprach. Ir sollen das nit zürnen / dan wan ir vnd üwer hoffgesind all assen so saß ich vff dem thurn vnd schmalt / dauon bin ich onmechtig worden / solt ich dan nun der erst an die feind sein / so müst ich die Zeit inbringen vnd ereylen / das ich auch der erst an der taffeln / vnd der letst dar von sei / da mit das ich wider

Anmerkungen (Wikisource)

  1. Vorlage: hastn
Empfohlene Zitierweise:
unbekannt: Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel. Straßburg 1515, Blatt XXIXv. Digitale Volltext-Ausgabe bei Wikisource, URL: https://de.wikisource.org/w/index.php?title=Seite:Ein_kurtzweilig_lesen_von_Dyl_Vlenspiegel.djvu/58&oldid=- (Version vom 31.7.2018)