Seite:Maria Stuart 1587 012.gif

aus Wikisource, der freien Quellensammlung
Fertig. Dieser Text wurde zweimal anhand der Quelle korrekturgelesen. Die Schreibweise folgt dem Originaltext.

gar uber laut / Meister Dechant wollet schweigen / ich wil ewer nicht hören / ir habt auch nicht mit mir zuschaffen / ihr perturbiret mich nur / Darauff ward im ein stilschweigen von den Herrn aufferlegt / Damit sie in ihrem Gemüte nicht weiter irre gemacht würde / unnd sprach der Graff von Kend / zu ihr: Madame, ich betrüb mich ewrenthalben / das ich diese superstitiosa unnd Abergleubische ding an ewren henden und umb euch sehe / Darauff sie antwortet: Es gezimet mir die Figur und Bildnüß Christi bey mir zu haben / seiner dabey zugedencken / Der Grafe sprach / es were besser / das sie den HErrn Christum in irem hertzen trüg / unnd die angebotene Gnade des Allerhöchsten nit ausschlüge / und wiewol sie sich weigerte solche des Grafen rede anzunemen / sagte derselbige endlich / das er gleichwol GOtt für sie bitten wolle / das er sich irer erbarmen und ir ire Sünde vergeben / unnd zu sich in sein Reich nemen wolte / worauff sie zu antwort gab / So bittet denn / ich will auch bitten / unnd also bald der mehrgemelte Dechant auff seine knie gefallen an der treppe der stellung unnd hat uberlaut mit verstendigen worten ein gar inniges und fewriges Gebet zu Gott dem HErrn gethan / zu solchem anblick dienstlich / auch zu der Königlichen May. zu Engelandt und des Reichs friede und wolstand folgendes reichende. Welches Gebet dem Dechant von allen umbstehenden ward nachgesprochen / in mitler zeit that die von Schottlandt auff Lateinisch ihr Gebet gar laut / also / das sie uber alle andere gehört ward / unnd behielt stets das vorgemelte Crucifix in iren henden / und nun solches Gebet aller seits gethan unnd geendiget war / fiel der Nachrichter für sie auff die knie und sie vorgab im iren todt und auch all[e]n den jenigen / so ehrmals nach irem Blute gestanden und getrachtet ebener massen / wie sie von GOtt dem Allmechtigen vorzeihung irer Sünde aus ihres hertzen grunde begerete / und fiel nach solchen Worten auff die knie unnd that abermal so ein emsiges Gebet zu GOtt / umb vorzeihung semptlicher begangenen Sünden / mit dem eingang / das sie ein fest vertrawen hat / durch den Todt und das tewre Blutvergiessen unsers

Empfohlene Zitierweise:
Anonym: Execution Oder Todt Marien Stuarts. , Erfurt 1587, Seite 6v. Digitale Volltext-Ausgabe bei Wikisource, URL: https://de.wikisource.org/w/index.php?title=Seite:Maria_Stuart_1587_012.gif&oldid=- (Version vom 1.8.2018)