Seite:Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel.djvu/210

aus Wikisource, der freien Quellensammlung
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Fertig. Dieser Text wurde zweimal anhand der Quelle korrekturgelesen. Die Schreibweise folgt dem Originaltext.

fragt in. Wz bistu für ein handtwerckß knecht. Vlnspiegel sagt. Ich bin ein barbierer mit kurtzem gesagt / der meister dingt in / vnd der selbig bartscherer wont vff dez hopffenmarckt gleich dargegen vber da sie stůnden / vnd das huß het hohe fenster gegen der strassen da die stuben was / da sagt der meister zů Vlenspiegel. Sich das huß dargegen vber da die hohen fenster seind / da gang yn / ich wil gleich nachin kummen. Vlenspiegel sagt ia / vnd get recht zü dem hauß hin durch die hohen fenster hinyn vnd sagt. Got eer got grüß dz hantwerck. Die fraw des bartscherers saß in der stuben vnd span / die erschrack allzemal vnd sprach damit. Sich fiert dich der tüffel nit / kumestu in die fenster / ist dir das thor nit weit genůg. Vlenspiegel sprach. Liebe fraw zürnen nit euwer haußwirt hat mich das geheissen vnd hat mich gedingt für einen knecht Dye fraw sprach / das ist mir ein getruwer[1] knecht / der seinem meister schaden thůt. Vlenspiegel sprach. Liebe frauw sol nit ein knecht thůn als in sein meister heisset. Mit dem kumpt der meister vnd hort vnd sach den handel als vlenspiegel begangen het Da sprach der meister / wie knecht kunstu nit zů der thür yngon / vnd hetst mir meine fenster gantz gelassen / wz vrsach hastu doch hie in gehabt / das du mir bist durch die fenster haryn kummen. Lieber meister ir hiessen mich da die hohen fenster sein / da solt ich yngon / ir wolten bald nach kummen / so hab ich nach

euwerm heissen gethon / vnd ir seind mir da nit nachkommen

Anmerkungen (Wikisource)

  1. Vorlage: getrnwer
Empfohlene Zitierweise:
unbekannt: Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel. Straßburg 1515, Blatt CVv. Digitale Volltext-Ausgabe bei Wikisource, URL: https://de.wikisource.org/w/index.php?title=Seite:Ein_kurtzweilig_lesen_von_Dyl_Vlenspiegel.djvu/210&oldid=- (Version vom 31.7.2018)