Seite:Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel.djvu/151

aus Wikisource, der freien Quellensammlung
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Fertig. Dieser Text wurde zweimal anhand der Quelle korrekturgelesen. Die Schreibweise folgt dem Originaltext.

vff die bün / vnd wolt Vlenspiegeln fragen / ob er nüt von den fellen wißt / da fand er vlenspiegeln nit / vnd sah dz dy beltz trucken vnd naß bei ein lagen vff der bün / einer durch den andern her / da ward er grüßlich bekümret / vnd růffet mit weinender stym / der magt vnd der frawen /vnd von dem růffen erwacht vlenspiegel / vnd wüscht vff vß den beltzen / vnd sprach. Lieber meister wz ist euch / dz ir so heftig růffen. Der kürßner verwundret sich / vnd wißt nit wz in dem huffen fell vnd beltz wz / vnd sprach. Wa bistu. Vlenspiegel sagt / harin bin ich. Der meister sprach / dz dich nymmer glück beste / hastu mir die beltz von den ricken genummen / die trucknen fell / vnd die nassen vß dem kalck / vnd hie zůsamen gelegt / vnd verderbest mir dz ein mit dem andern / wz ist das für ein fantasy. Vlnspiegel sprach. Wie meister / werden ir darumb boeß / vnd bin nit mer dann ein nacht darin gelegen / so würden ir vil boeser wann ich die vier necht darin schlieff / als ir gennacht sagten / dz ich des wercks nit gewont wer. Der kürßner sprach / du lügst als ein schalck / ich hab dich nit geheißen / dz du mir die bereiten fel soltest vf die bün tragen vnd die nassen / vnd darin schlaffen / vnd sůcht einen knüttel / vnd wolt in schlahen / die weil gieng vlnspiegel von der stegen / vnd wolt zůr thüren vßlauffen. Da kumpt die fraw vnd die magt für die stegen / vnd wolten in halten / da růfft er hefftigklichen / laßt mich gon nach dem artzt / mein meister hat ein bein entzwei gefallen / also liessen sie in gon / vnd sie lieffen die stegen vff / vnd der meister kam die stegen ab / vnd lieff

Empfohlene Zitierweise:
unbekannt: Ein kurtzweilig lesen von Dyl Vlenspiegel. Straßburg 1515, Blatt LXXVIr. Digitale Volltext-Ausgabe bei Wikisource, URL: https://de.wikisource.org/w/index.php?title=Seite:Ein_kurtzweilig_lesen_von_Dyl_Vlenspiegel.djvu/151&oldid=- (Version vom 31.7.2018)