Seite:Von dem Aufenthalt und den Besitzungen der Grafen von Nassau in Franken (Teil 2).pdf/36

aus Wikisource, der freien Quellensammlung
Dieser Text wurde anhand der angegebenen Quelle einmal korrekturgelesen. Die Schreibweise sollte dem Originaltext folgen. Es ist noch ein weiterer Korrekturdurchgang nötig.

gekavfft haben furbas ewiclichen dez klosters aygen gout sein on alles geverde. Mit vrkünde ditz briefs besigelt mit vnserm anhangentem Insigel, der Geben ist zu Nurenberg nach Gotes gebürt drewtzehen hundert Jare im syben vnd sehtzigisten Jar, an vnser Frawen tag Conceptois.


N. VI.

 Wir Wentzeslaw, von Beheim von gots gnaden, hertzog zu Lutzemburg, zu Brawant, vnd ze Lymburg, des heiligen Reichs dissit des Lampartischen gebirges gemeiner Vicarie in allen landen, Embiten, dem.. Bürgermeister, dem Rate, vnd der Statt gemeinlichen zu Nuremberg. Vnsern freuntlichen gruzz, vnd allez gut, Wanne der allerdurchleuchtigst Fürst, Vnser liber gnediger herre, her Karl von gots gnaden Römischer Kaiser zu allen Ziten merer des Reichs. Vnd Kunig ze Beheim. Vns empfolhen vnd gemacht hat, zu einem gemeinem Vicarien, des heiligen Reichs, disseit des Lampartischen gebirges, in allen Landen. Vnd ew gemeinlichen geboten vnd ermant hat, der eyde, vnd gesworen truw, als ir im, vnd dem Reiche verbunden seit, daz ir Vns von sinen vnd des Richs wegen. gehorsam vntertenig. vnd gewartend seit, zu allen sachen. geleicherweis. als im selben als ir wol seht an den brifen die er euch, vnter siner Maiestat Insigel hat gesant, Vnd wanne wir. von nötlicher sachen wegen, die vns anligend sind. zu disen